System M2 / CRM to klasyczny CRM (Customer Relationship Management - system zarządzania relacjami z klientami) zbudowany na międzynarodowych standardach i doświadczeniach, implementujący najważniejsze obszary funkcjonalne procesu obsługi klienta, uwzględniający postulaty największych firm doradczych w tym zakresie. Przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw z sektora handlu i usług. W pozostałych branżach może być wdrożony jako uzupełnienie istniejącego systemu ERP lub systemu rozliczania (billing), bądź w wybranych departamentach (np. Dział Windykacji, Dział Obsługi Klientów Kluczowych, Dział Kontaktów z Partnerami, Dział Sprzedaży).
Wśród polskich produktów będący produktem z wyższej półki, a na tle zachodniej konkurencji plasujący się na średnim poziomie.
Korzyści biznesowe:
Dla szczebla zarządzającego narzędzie umożliwia dostęp do najświeższych informacji o pracy firmy. Powoduje większe zadowolenie klientów poprzez polepszenie jakości obsługi klienta (już dwie firmy, które wdrożyły M2 / CRM pomyślnie przeszły audyt jakości ISO z zakresu obsługi klienta). Ułatwia proces planowania sprzedaży i pozwala śledzić aktualną realizację planów i szans (forecast). Przyspiesza proces sprzedaży.
Pozwala prowadzić aktywne działania marketingowe. Jest dobrym narzędziem służącym do rozliczania i motywowania pracowników. Pozwala zachować zdobyte informacje o firmach i osobach i uniezależnić się od fluktuacji kadry. Pozwala przewidzieć przyszłe wpływy i zarządzać przepływem gotówki (w połączeniu z M2 / Costs Management System możliwe jest sporządzanie pełnego cash flow). Pozwala usystematyzować procedury obsługi sprzedaży.
Dla pracowników system pomaga organizować czas (kalendarz, harmonogram, plany, zadania, przypomnienia), przechowywać wynik pracy (dokumenty, oferty, faksy, poczta), dzielić się wiedzą, poznawać historię osób, firm, kontaktów. Przyspiesza przygotowywanie ofert (szablony), rozliczanie się z wykonanej pracy, prowadzenie działań ad-hoc. Systematyzuje pracę i pozwala na szybsze wdrożenie.